20 juni 2015

Review | Essence Blush Up!





























~ I don't know wat er is gebeurd met het lettertype ergens in het midden van het artikel, Blogger deed een beetje raar, ik was ook een deel van mijn artikel kwijt en dat heb ik helemaal opnieuw moeten typen, daarom kwam hij zaterdag niet online ~

Deze blush heb ik nu al een tijdje, maar het is er nooit van gekomen om een Review te schrijven, dus bij deze!
Mijn blush was op en ik had echt een nieuwe nodig. Ik zag deze overal voorbij kopen, dus ik moest hem hebben, en het handige is: hij heeft 3 kleuren. Dit komt doordat het een Ombre Blush is.
Enjoy!




























Nu we het toch over drie kleuren hebben, beginnen we wel met swatches. Ik ben het meest fan van de middelste kleur want die is toch het mooist en valt niet heel erg op. Verder zie e het niet heel erg op de foto, maar ze hebben echt heel veel pigment. 
De Donkere en de Middelste kleur zijn mat. De roze heeft een shimmer, maar dat zie je bijna niet.




 Ik vind eigenlijk de eerste indruk (het uiterlijk) best belangrijk. Als iets er super basic uitziet ben ik er niet echt fan van. Ze hebben het doorschijnend gemaakt zodat je de ombre goed kan zien (denk ik). Verder vind ik het lettertype en de kleur van het lettertype er super goed bij pas


Hier zie je de achterkant. Zoals je ziet heet hij 20 Pinky Flow (ik moest meteen aan Pinky Pie van My Little Pony denken, I don't know why).
Er zit 28 gram in en hij is 12 maanden houdbaar.
Ingredienten:
Talc, mica, masgnesiumstearaat, dimethicone, caprylic/capric, triglyceride, caprylyl glycol, alumina, triethoxycaprylylsilane, phenoxyethanol, CI 45410 (red 28 lake), CI 73360 (red 30), CI 75470 (carmine), CI 77491 (iron oxides), CI 77742 (manganese violet), CI 77891 (titanium dioxide).


De blush ligt op mijn bronzer (die ik zelden gebruik) in mijn everyday bakje. En zo kwam ik er dus achter dat het zowat hetzelfde doosje is. Alleen de hoogte is wat anders (in het blush doosje past meer). 

~ Ik had foto's van mijn wang met en zonder, maar die ben ik kwijt ~
~ Na 3/4 weken sleet het zilver er al een beetje af en de 'c' en 'e' zijn bijna niet meer te zien :( ~

CONCLUSIE
Ik ben super tevreden over deze blush; hij heeft veel pigment, blijft lang zitten, is super mooi en is een budget product! Hij was zo'n €2,- of €3,- .
Zeker een aanrader! Hij is te koop bij de Kruidvat en ligt in het Essence schap (volgens mij het 2e schap).

Bedankt voor het lezen!
Liefs, Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het lief als je een reactie achterlaat.