18 april 2015

Shoplog | Primark & Kruidvat


Vandaag heb ik voor jullie een shoplog. Mijn laatste is namelijk alweer 2 maanden geleden!
Ik ging vandaag (vrijdag 17 april) met een paar vriendinnen naar de bios en de stad.
We gingen naar de film Home, zeker een aanrader!
Ik heb zo'n uur in de Primark gelopen en ik heb zeker hele leuke dingetjes gevonden!

De foto's zijn in de avond gemaakt en dus met flits. Dit komt omdat ik het erg druk had met school van de week.
Enjoy!



PRIMARK/KLEDING
Ik hou van losse topjes. Ze zitten zo lekker dat ik er wel in kan slapen! Bijna al mijn topjes en shirts zijn trouwens losse topjes. Ze zitten zo verschikkelijk lekker! Bij de America Today en de Primark hebben ze bijna altijd wel deze shirtjes en toen ik de Primark inliep zag ik deze hangen en ik was meteen verliefd <3
Dit super leuke topje is €3,00

Deze shirtjes zie je overal, en in alle kleuren. Een shirt met stukjes doorschijnend. Op deze staat "Forever Stylish" "Attitude is everything" "#you can never be too fabulous"
Ze hebben het in het blauw maar ook in het geel.
Natuurlijk moet er wel iets onder. Ik deed er een wit topje van de CoolCat onder.
Dit shirtje is €5,00

Tja, wat kan ik zeggen? Ik had een joggingsbroek nodig en die van de Primark zijn niet dik. Dat heb ik echt bij iedere joggingsbroek, maar niet bij deze! En hij had Minions <3 Ik hou van Minions. 
Deze joggingsbroek is €12,00

Tja, als ik dan toch de hele Primark rondloop kom ik ook langs het euro rek! Deze pyjamabroek hoort eigenlijk bij een set, maar omdat het topje kwijt is verkochten ze deze voor 1 euro! Ik vind de donuts super leuk (ookal lust ik ze niet).
Deze donut pyjamabroek is €1,00 maar denk ik nergens verkrijgbaar. De set is €6,00

PRIMARK/SIERADEN
Ik vind oorbellen echt super leuk! Zeker als het ringen zijn.
Ik kwam deze tegen en ik vond ze zo mooi! Alhoewel ze erg groot zijn stopte ik ze toch in mijn mandje.
Deze super mooie oorbellen zijn €1,50 (!!!)

Deze ketting is een voorbeeld van iets waar je echt van moet houden. Sommige mensen vinden het heel lelijk, andere vinden het juist wel stoer. In mijn klas, of beter gezegd, op mijn hele school lopen ze met deze kettingen rond. Meestal in het zwart, maar die hadden ze helaas niet, maar deze witte met zilveren balletjes vond ik ook heel leuk!
Deze leuke ketting is €1,50

PRIMARK/HAAR
Ik had die grote clippen (?) nodig. Maar ik wist niet dat dit er allemaal bij zat! Inhoud: Een haarband, 2 bruine clippen, 4 zwarte clippen, 3 bruine schuifspeldjes, 3 zwarte schuifspeltjes, 3 bruine elastiekjes en 3 zwarte elastiekjes. De elastiekjes heb ik vast geprobeerd en ze zijn erg fijn (ik ben erg kritisch als het om elastiekjes gaat). 
Al deze dingen in 1 zijn €1,50!

PRIMARK/OVERIG
Ik had een nieuwe handtas nodig en volgens mijn vriendin kan je bij de Primark heel goed tassen shoppen. Ze hadden zoveel tassen dat ik niet kon kiezen, maarja, ze waren natuurlijk allemaal duur (Ahum, boven de €10,00). Toen zag ik deze hangen, ik hoopte zo erg dat deze goedkoop was, en dat was hij! Hij was zelfs goedkoper dan mijn portemonnee. 
Alle tassen zijn erg stevig. Zeker een pluspunt voor de Primark!
De super mega vet leuke tas is afgeprijsd naar €5,00. Hij is normaal €10,-. 

KRUIDVAT/VERZORGING
Ik ben echt dol op deze maskers van de Kruidvat. Ze zijn maar €0,99 en het is een 2 in 1! Dat is ongeveer €0,50 per masker. Maar ze werken ook goed tegen puistjes. Ik gebruik deze intussen al zo'n 2 maanden, en vandaag waren ze afgeprijsd! 2 voor €1,49!
Op dit moment zijn 2 maskers €1,49. Normaal zijn ze per stuk €0,99.

KRUIDVAT/SIERADEN
Ik vind statement kettingen zo leuk! Ze maken de simpelste outfit helemaal af. De oorbellen zijn niet erg mooi. Statement kettingen zijn meestal rond de €7,00 dus als ik dan een goedkope vind moet ik die wel hebben. + Deze statement kettingen zie je overal. Ik was dan ook super blij toen ik deze vond!
Deze superleuke ketting (en wat minder leuke oorbellen) zijn samen €3,99

KRUIDVAT/MAKEUP
Bij mijn blush heb ik intussen al de pan geraakt en krijg ik dus ook niet veel meer uit. Ik zag op veel blogs deze blush voorbij komen en ik werd wel nieuwsgierig, ook vond ik hem erg mooi. Het is een ombre blush. Deze zie je ook steeds vaker, ook in de LE van Essence komt deze voor. Het is de kleur 20 Pinky Flow.
Deze super mooie ombre blush is van Essence en is €3,59

Ik moest deze toch even laten zien. Ik heb mijn New Balance intussen al een maand ongeveer, maar ze zitten zo lekker!
Deze New Balance schoenen kan je HIER kopen en zijn €65,00, en het geld echt waard! Ze zijn te koop in maat 28 tot 40.

Dat was het alweer! Bedankt voor het lezen.

Liefs, Amber

PS. Volg je me nog niet op Instagram? Zoek me dan snel op! Ik heet @labeautedoux


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het lief als je een reactie achterlaat.